Wat doen we?

Een greep uit de mogelijkheden:


Opknapwerk van je woning vóór verkoop en verhuur.

Reparatie, hernieuwing of bijleggen van vloer/tegels/terrastegels.

Reparatie van verzakte klinkers of bijleggen/aanpassen van tuinpaden.

Douche of badkamerverfraaiing.

Het aanbrengen of vernieuwen van silicone voegen.

Invoegen van versleten muur/vloerdelen.  

Bijwerken van binnenmuur/wanddelen na beschadiging.

Vast metselen van beschadigde muurdelen.

Beperkte afbraakwerkjes als voorbereiding op vernieuwing.

Opmetselen/herstellen rioolputjes. Plaatsen van deksels.

Simpele herstelling aan dak en goot.

Herstellingen aan bijgebouwen in hout.

Gootreiniging waar mogelijk.

Smeren en onderhoud van deuren/poorten/scharnieren.

Herstellen van lekken aan sanitaire installatie/afvoeren.

Plaatsen van nieuwe lavabokranen/sifons.

Standaard ontstoppingen van afvoer toepassingen.

Vervangen van lampen en (bij)hangen armaturen.

Vastzetten/vervangen van stopcontacten/schakelaars.

Hulp bij montage en demontage van aangekochte goederen.

Hulp bij verfraaiing in de woning.

Vast hangen/boren van...

Beperkte schilderwerken binnen en buiten.

Allerlei technische verfraaiingswerkjes in de tuin.

Onderhoud van gereedschappen ten behoeve van de tuin en huis met eventuele reparatie.

Reparatie van metalen accessoires.

Noodzakelijke reinigingswerkjes ter verfraaiing van huis en tuin.

...

De lijst hierboven is een greep uit de mogelijkheden. Staat jou gewenste klus hier niet bij? Geen nood!
Neem contact met me op en we bekijken samen wat mogelijk is. 

 

*Wij bezitten enkele dompelpompjes om je tijdelijk te depanneren bij wateroverlast. Vraag ernaar!

 

*Nieuw aanbod vanaf 15/06/2022.   

-Wespenverdelging voor nesten tot max 4m hoogte en dit in een straal van 10km.

-Prijs van een verdelging €40, incl. btw

 Verdere afstanden en hoogten op aanvraag.

Hoe gaan we te werk?


Stuur mij een mailtje of bel me na 18u.

Ik kom kijken of je stuurt duidelijke foto's van de klus.

Als je een vooraf prijsofferte wil is dit mogelijk als de klus duidelijk is omschreven.

We spreken af wanneer we uitvoeren en hoe we het gaan doen.

Ik zal trachten technische tips te geven, maar zal ook jou visie in overweging nemen. samen zoeken we naar een mooie oplossing.

De gefactureerde werkuren starten vanaf de maatschappelijke zetel en eindigen bij einde werken klant.                               (geldt enkel binnen de 20km)

De benodigde materialen mag je zelf voorzien of kunnen door mij aangekocht worden. 

Afval wegbrengen is mogelijk (=uurloon + afvalkost). U kan dit uiteraard ook zelf doen.

 

Nadat het werk is afgeleverd zal een factuur opgemaakt worden aan 6 of 21 % btw, conform de wetgeving.

Voorwaarden 6% zijn meestal enkel mogelijk in of aan de woning zelf.  Uitzonderingen bevestigen de regel.

“Btw-tarief: Bij gebrek aan schriftelijke betwisting binnen een termijn van één maand vanaf de ontvangst van de factuur, wordt de klant geacht te erkennen dat (1) de werken worden verricht aan een woning waarvan de eerste ingebruikneming heeft plaatsgevonden in een kalenderjaar dat ten minste 10 jaar voorafgaat aan de datum van de eerste factuur m.b.t. die werken, (2) de woning, na uitvoering van die werken, uitsluitend of hoofdzakelijk als privéwoning wordt gebruikt en (3) de werken worden verstrekt en gefactureerd aan een eindverbruiker. Wanneer minstens één van die voorwaarden niet is voldaan, zal het normale btw-tarief van 21 % van toepassing zijn en is de afnemer ten aanzien van die voorwaarden aansprakelijk voor de betaling van de verschuldigde belasting, interesten en geldboeten.”

 

Zou er toch iets niet helemaal in orde zij gekomen of dient er ergens nog wat bijgewerkt te worden?                                      Laat het mij weten en ik los het op.